دومین نشست کمیته مسابقات به نمایندگی کشور کره جنوبی تکواندو آی تی اف به منظور برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «جام وحدت» برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی نمایندگان تکواندو itf کره جنوبی و مودوکوآن آرژانتین ، دومین جلسه رسمی این دوره مسابقات با حضور بنیانگذار و ریاست انجمن جاوید شاهوردی و نائب رئیس احمد لیلاج و با حضور ارزشمند رئیس کمیته مسابقات، سیدرسول بوساکی و تمامی اعضای برگزاری این دوره مسابقات در روز پنجشنبه مورخ نهم تیرماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار گردید .

جلسه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ برای تصمیمات نهایی این دوره از مسابقات به طول انجامید . اعضای محترم جناب آقایان ؛ ایرج نصیری راد : معاونت فنی ، بابک گرانمایه : دبیر کمیته فنی، سید مهدی قاسمی: رئیس کمیته داوران، دکتر پرویز فرزام: رئیس کمیته پیشکسوتان به همراه دیگر اعضای محترم کمیته فنی رضا قیصری ، بهرام دینورزاده و رضا رئوفیان حضور داشتند .

در بخش استان‌ها و شهرستان‌ها ،محمود جهانیان: نماینده محترم کمیته و در بخش بانوان سارا مهاجری: مدیریت اجرایی ، ساناز جلالی : دبیر کمیته فنی ، زهره سلیمی: رئیس کمیته مسابقات بانوان ، مریم سلیمی : رئیس کمیته فنی ، سوگند اسدپور: رئیس کمیته داوران  و الناز جوانمردی و پریناز جوانمردی به ترتیب رئیس و دبیر کمیته نمایش بانوان در این جلسه حضور داشتند .

استاد جاوید شاهوردی بنیانگذار انجمن و نماینده رسمی فدراسیون بین المللی آی تی اف کره جنوبی در ایران ، با اشاره به همدلی و اتحاد بین اعضای شرکت کننده ، مسئولین برگزاری و داوران ، خواستار برگزاری با کیفیت این دوره از مسابقات که با دعوت رسمی و حضور ارزشمند اسطوره تکواندوی ایران جناب آقای هادی ساعی ریاست محترم فدراسیون تکواندو ایران و اعضای همراه ایشان مصادف است ، شدند .

در طی این نشست به دستور ریاست انجمن ، رضا قیصری پیشکسوت ارزنده تکواندوی ایران برای مدیریت جامع این دوره مسابقات منصوب شدند .

در اولین نشست کمیته مسابقات (مورخه سوم خردادماه 1401 )، تاریخ برگزاری مسابقات بیست و سوم الی بیست و چهارم تیرماه تعیین گردیده بود که با توجه به شروع ایام ماه محرم و نظرات جمع حاضر در جلسه ، این مسابقات به بعد از ایام عزاداری (عاشورا و تاسوعا) محول گردید .

در این نشست پر بار حکم جناب آقای دکتر ناصر امینیان از قهرمانان و نامداران و پیشکسوتان تکواندو به سمت دبیر کل ، توسط پیشکسوت تکواندوی ایران رضا قیصری به نامبرده ابلاغ و ایشان مشغول به کار گردیدند .

هم چنین ، معاونت محترم روابط عمومی جناب آقای دکتر سید محسن حسینی خبر مهم پخش و نمایش مسابقات از چند شبکه تلویزیونی و حضور جراید معتبر در این دوره مسابقات را به حاضرین در جلسه اعلام نمودند.

در پایان از نقطه نظرات افراد حاضر در جلسه برای برگزاری هرچه بهتر این دوره مسابقات نظرخواهی گردید و در دستور کار قرار گرفت .